anoniem Geplaatst: 3 maart 2005 Delen Geplaatst: 3 maart 2005 ik heb een optische muis (draadloos) van thrust,, deze muis beweegt echter wanneer ie niet beweegt,, :-? ,, hij beweegt dus wel op het scherm maar niet in het echt,, is dit gewoon een onnauwkeurigheid en dus een slechte eigenschap van die muis of kan ik dit op een of andere manier verhelpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2005 iIk heb dit ook met mijn draadloze muis van trust. Meestal stoort er dan iets in de buurt. Probeer is een ander kanaal te kiezen. Zowel onder aan je ontvangst station zit een zwart schuifje, en onder aan je muis onder het batterij klepje zit ook zo'n schuifje. Meestal wil dit wel helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2005 Goedkope optische muizen zijn gevoelig voor reflecterende ondergronden. Dus: over wat voor ondergrond glijdt je muis? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2005 Probeer de muis eens op een vel mat wit papier. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2005 het ligt volgens mij aan de reflecterende ondergrond,, zo'n vermoeden had ik al beetje Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen