anoniem Geplaatst: 26 februari 2005 Delen Geplaatst: 26 februari 2005 De usb aansluitingen (alle 7) op mn pc doen het niet meer, terwijl ze het van de week wel nog deden! Het mobo is een Abit AN7, deze heeft 5 aansluitingen aan de achterkant en via een kabel 2 aansluitingen aan de voorkant. Ik weet niet wat het probleem kan zijn... dit staat er bij apparaat beheer: [img:e759d3b137]http://home.planet.nl/~somer574/probleem.jpg[/img:e759d3b137] Ik heb windows xp pro, en sp1 geïnstalleerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2005 Nou, probeer is nieuwe drivers voor je moederbord te installeren. Hier zitten ook nieuwe usb drivers bij. Lijkt er op dat er iets mis is met het stuurprogramma. Wat staat er trouwens als foutcode bij de eigenschappen? Poorten staan nog wel aan in de bios? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 26 februari 2005 Nieuwe drivers had ik al geprobeerd.. en nu heb ik net van die 2 dingen waar dat geel/zwarte uitroepteken bij staat de installatie ongedaan gemaakt, en nu doen de usb poorten het weer! Ik snap alleen niet hoe dat kan! :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2005 Waarschijnlijk een foutje in de drivers. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 februari 2005 Kaboutertjes hebben met de drivers gespeeld denk ik. Wel gek dat het ineens niet meer werkt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen