anoniem Geplaatst: 31 maart 2005 Delen Geplaatst: 31 maart 2005 :o Hallo allemaal,heb harde schijf van 200 gb,gedeeld in 2 P. van 100. Start de pc op,blijkt dat allebei de schijven leeg zijn.krijg de melding van Deze schijf moet eerst geformateerd worden,gaan ik in het logboek kijken ,heb ik deze melding' 'De structuur van het bestandssysteem op de schijf is beschadigd en onbruikbaar. Voer het hulpprogramma Chkdsk uit op volume G:. Kan scandisk niet gebruiken,want die zegt dat de schijf leeg is.. Iemand een oplossing voor dit probleempje..??? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2005 ik begrijp niet echt wat je bedoelt :-? je hebt een 200GB schijf in je pc zitten, en die was opeens leeg, of was deze na het partitioneren leeg ? want dan moeten ze altijd geformatteerd worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2005 Misschien heb je hier iets aan? [url]http://downloads.vnunet.nl/download/hard+disk+cd+rom+dvd/active+partition+recovery/_32867.html[/url] Jim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2005 heb je eerst gepartitioneerd of waren ze al opgedeeld? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen