Ga naar inhoud

cyclische redudantiecontrole

Aanbevolen berichten

Ik probeerde een poosje geleden een dvd te kopieren maar kreeg de melding cyclische redudantiecontrole de dvd was een That's write dus ik dacht dat het daar aan lag maar gisteren probeerde ik het met een TDK dvd en kreeg dezelfde melding .Het probleem is dat op de tdk dvd ,eigengemaakte filmpjes staan en die dvd loopt niet zo lekker in mijn stand alone dvd speler dus daar zou ik graag een backup van willen hebben .Mijn dvd brander is een NEC 3500 AG met firmware 2.18 .Deze dvd is gemaakt in Pinnacle Studio .Voor de rest heb ik Windows XP Home.Is er een manier om toch de dvd te kopieren? Groetjes Marco
Link naar reactie
[quote:e03a122474="Venzent"]Meestal geeft Bijv. DVDshrink deze melding, of als je de bestanden van DVD naar HDD wilt kopieëren, als de DVD vuil en/of beschadigd is. Licht polijsten met tandpasta kan kleine krasjes verwijderen.[/quote:e03a122474] Bedankt Heren voor het antwoord Ik ga het beide proberen en kom erop terug.Ik heb nog een andere dvd drive (toshiba) maar daar lukt het ook niet op. Groetjes Marco
Link naar reactie
[quote:3688308993="Obi-wan-kenobi"][quote:3688308993="Venzent"]Licht polijsten met tandpasta kan kleine krasjes verwijderen. [/quote:3688308993]Nog een bepaald merk tandpasta waar je op moet letten, wel of geen aminfluoride? :lol:[/quote:3688308993] Die foutmelding kan ook duiden op het overleiden van de brander. dus als het niet helpt ff contact opnemen met de fabrikant.
Link naar reactie
Ik denk dat het eerder te maken heeft met compatibiliteit met bepaalde media en/of de foutcorrigerende capaciteiten van de laser. Heb zelf een NEC ND-2500, maar ook nog een bejaarde Pioneer DVR-A05/105. Met de NEC krijg ik vaker een cyclic redundancy check failed melding, die met hetzelfde DVD-schijfje niet optreedt bij de Pioneer.
Link naar reactie
[quote:ab04d32278="Obi-wan-kenobi"]Ik denk dat het eerder te maken heeft met compatibiliteit met bepaalde media en/of de foutcorrigerende capaciteiten van de laser. Heb zelf een NEC ND-2500, maar ook nog een bejaarde Pioneer DVR-A05/105. Met de NEC krijg ik vaker een cyclic redundancy check failed melding, die met hetzelfde DVD-schijfje niet optreedt bij de Pioneer.[/quote:ab04d32278] Heb alles geprobeerd maar no luck :evil: Bedankt voor het advies Groetjes Marco
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...