anoniem Geplaatst: 19 februari 2005 Delen Geplaatst: 19 februari 2005 :o de laatste dagen hoor ik elke keer als ik de pc aan zet na een tijd een gepiep uit mn kast komen.. waar kan het aan liggen.. na een tijdje is het gepiep weg.. :roll: erg vaag.. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2005 Tel is hoeveel piepjes het zijn en hoe lang ze zijn, wat voor moederbord is het? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2005 Check is of alles goed zit: bijv. mem, ATX-stekker, koeler, hdd's e.d. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2005 Zijn dat piepjes of is dat een piepend geluid piepjes heb je vaak alleen bij het opstarten die komendan van je moederbord als het iets later komt is 't misschien een ventilator gr HDL Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2005 1. als mn pc is opgestart en al ongeveer een half uur in gebruik is.. 2. het is geen piep piep maar een constante pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep.. :o 3. ik denet alles nog een keer stevig aangeduwd.. maar ook denet weer dat ie piepte.. :-? 4. het is een Gigabyte K8NS :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2005 ....... zit er muis ergens vast........... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2005 Kan geheugen zijn of videokaart maak de contactjes is schoon met een gummetje, mischien ff een clear cmos uitvoeren. Let wel op dat er geen restjes gum achterblijven op de contactjes van je geheugen vga kaart Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2005 :o ik heb mn pc nog net een paar maanden.. lijkt mij niet echt dat ze vuil zijn maar ik zal kijken.. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 Je vid is oc'ed of niet? Klok die eens terug. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 is goed.. maar hij kan 410/275 hebben en ik zit nu op 300/240 dus best vaag maar ok ik zet het wel weer terug.. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 [quote:94407845a9="ThaOdie"]is goed.. maar hij kan 410/275 hebben en ik zit nu op 300/240 dus best vaag maar ok ik zet het wel weer terug.. :roll:[/quote:94407845a9] Als dat niks uitmaakt mag je hem rustig weer op oc zetten hoor... geen probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 Misschien nuttig om uit te vinden waar het vandaan komt. Je zult wel geen stethoscoop hebben (zo'n ding wat dokters om hun nek hebben hangen), maar voor jouw doel is een kartonnen kokertje met een soort trompetje erop dat je tegen je oor kunt houden, ook goed. Maak de kast open en luister overal eens. Het geeft je mogelijk een aanwijzing waar verder te zoeken. Misschien een lagertje van een ventilator? Dan even je vinger erop om die te stoppen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 Ook chips kunnen piepen. Ik heb laatst een pc in elkaar gezet waarvan er een chip ging piepen bij netwerkactieviteit. Hier is verder niks aan te doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2005 [quote:ece066a17f="JasperW"] Misschien een lagertje van een ventilator? Dan even je vinger erop om die te stoppen.[/quote:ece066a17f] mwoah dat zou ik toch maar niet doen. je topje van je vinger kan door de ventilator eraf gaan als je niet uitkijkt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2005 tis mijn monitor toen ik t uitgooide geen gepiep meer.. :roll: is een oud ding dus tijd voor een nieuwe.. :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen