anoniem Geplaatst: 19 februari 2005 Delen Geplaatst: 19 februari 2005 Ik ben al een tijdje op zoek naar een pocket pc en navigatie systeem nu heeft office centre op het moment een aanbieding en vroeg ik mij af of mensen ervaring hebben met deze pocket pc of navigatiesysteem. Ik wil de pocketpc gebruiken om te synchroniseren met microsoft outlook (voornamelijk agenda functie) en dus als navigatiesysteem, maaik hiermee dan een goede keuze, alvast bedankt voor de info. hier zijn de specificaties: Pocket PC Acer N35: • Windows Pocket PC 2003 • 266 MHz Samsung processor • 64 MB geheugen • Interfaces: infrarood en USB • SD/MMC cardslot • Gewicht: 165 gram TomTom 3 Benelux: • Kaarten van Benelux en de hoofdwegen van Europa • Spraakgestuurde route-instructies • Navigatie tot op huisnummerniveau • Uitgebreide verzameling van interessante locaties • Eenvoudig te installeren en te gebruiken • Incl. autohouder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2005 ben vergeten te melden dat er een geintegreerde gps-ontvanger in de pda zit! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen