anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Delen Geplaatst: 18 februari 2005 Ik heb een geluidkaart (PCI) geinstalleerd in men PC, werkt heel goed maar tot daar aan toe. Voor ik de kaart installeerde heb ik eerst de drivers van men on board geluid verwijderd en dan dus pas de nieuwe kaart geinstalleerd plus drivers. Probleem nu is dat telkens ik de pc aansteek de PC een melding geeft dat er nieuwe hardware gevonden is, en vraagt om deze dus te installeren. Deze nieuwe hardware is dus gewoon de onboard chipset dat ie bedoelt. Weet iemand hou ik dit ergens kan uitschakelen zodat ik deze boodschap niet meer krijg?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2005 Ik denk dat je dat in de BIOS kan doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2005 Dat klopt dat moet je in je BIOS uitzetten. Alles wat met onboard te maken heeft kan je normaal gesproken uit zetten in je BIOS. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2005 ik had al een vermoeden dat het hem in het bios zou te doen zijn, maar in het bios ben ik geen echt wonder. Iemand een idee hoe dit zal benoemd zijn in het bios? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 februari 2005 Uhmmz.... Zoek eens naar onboard sound?! die moet je op disable/off instellen :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen