anoniem Geplaatst: 15 februari 2005 Delen Geplaatst: 15 februari 2005 Beste lezer, Mijn pc die staat in een pc kast en het blad waar het toetsenbord en muis opstaat wordt altijd naar achteren geschoven als de pc uit wordt gezet. Nu vrees ik me een kabelbreuk in de optische muis, hoe kun je dit herkennen? Alhoewel een nieuw muisje nu ook weer geen ton kost :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2005 [quote:6b9a7aa65a="Gouranga"]Nu vrees ik me een kabelbreuk in de optische muis, hoe kun je dit herkennen?[/quote:6b9a7aa65a]Als de kabel gebroken is werkt de muis niet meer, simpel zat. :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2005 Dit is makkelijk zelf te herkennen. Muis doet het helemaal niet meer, dan is de muis meeste kans kapot. Probeer hem in een andere computer, det die het dan ook niet dan weet je het zeker. Ook kan het zijn dat die het soms wel doet en soms niet, wiebel dan is aan het kabeltje. Doet die het dan wel, dan is het ook een breuk. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen