anoniem Geplaatst: 20 maart 2005 Delen Geplaatst: 20 maart 2005 Ik ben van plan een nieuwe MP3 speler aan te schaffen aangezien ik nu 2 MSI Megastick 511's heb gehad en beide kapot gingen(ging er gewoon normaal mee om). Ik heb een budget van zo'n +/- €100. Ik wil dat de speler aan de volgende eisen voldoet: - meer opslag ruimte als 128 MB - Ook via netvoeding werkt(dus niet alleen batterijen, luister ook vaak 's avonds in mn bed nog graag ff een muziekje). - een display is ook erg handig - goede kwaliteit(van geluid,stevigheid ed) Wat ik zelf al had gevonden was een Creative MuVo2 1.5GB alleen die is €109. Hebben jullie nog ideen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2005 Misschien een handige tip. Veel memory sticks hebben een (Writelock) Dit schakelaartje als je dit over haalt kan je de gegeven schrijfbeveiligen. Gebruik dit schakelaartje NOOIT als hij ingeplugt is. Ik heb dit vaak genoeg meegemaakt bij klanten, dat de stick dan defect kan gaan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 maart 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2005 http://www.paradigit.nl/pdf/10005780v.html ik heb hem zelf ook werkt prima Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen