anoniem Geplaatst: 14 februari 2005 Delen Geplaatst: 14 februari 2005 Als ik de pc wil aanzetten gebeurd er helemaal niks, alleen de monitor geeft een melding dat ik mijn kabel moet controleren en dat hij dus geen informatie van de pc ontvangt. Ik heb alle kabels goed gecheckt en deze zitten allemaal zoals ze horen. Als ik op de aan knop duw van de pc dan gebeurd er helemaal niks zelfs de ventilator van de voeding begint niet te draaien, b etekent dit dat de voeding kapot is en vervangen moet worden of iets anders? alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2005 Denk inderdaad dat het de voeding is. Kan je proberen om er een andere voeding in te zetten? Mischien is er een zekering van de voeding kapot. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2005 Als de vanzelfsprekende zaken in orde zijn, dan kun je inderdaad denken aan een defecte voeding. Een systematische aanpak is verstandig en beginnen met het controleren van de werking van de voeding is een goed begin. Enige kennis van zaken is nodig om te hebben, ook met het oog op de electrische veiligheid, maar indien aanwezig zou ik beginnen met meten aan de voeding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2005 HEt lijkt inderdaad op een kapotte voeding. Als je er een hebt liggen probeer die dan en anders kun je een nieuwe kopen. Mocht het niet aan de voeding liggen dan heb je er altijd een liggen mocht hij wel kapot gaan of voor een nieuwe/ander pc. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2005 Pas op Met de geladen condesatoren in de voeding 8) Als je hem gaat openschroeven :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2005 Ik ga nu eens de voeding vervangen heb er hier nog 2 werkende liggen dus.. ik zal even alles rustig en voorzichtig bekijken.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2005 Net nog eens gekeken leek alsof de aan uit knop het ook niet deed, die even zonder knop en voorframe van pc kast gezet maar lijkt gewoon te functioneren. nu ook de voeding verandert op een voeding die wel werkt, nog gebeurd er niks nu ik de de pc probeer aan te zetten :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 februari 2005 nu moet je dn wel meer techn info meegeven zoals welk mobo, draait de processor fan wel etc.. vooral nu een andere voeding inzit. Toevallig een MSI K7T serie ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 februari 2005 het bleek om de aan uit knop te gaan :-? die heb eraf gehaald en de 2 draden tegen elkaar aan gehouden nu start de pc weer op ga straks dus maar even nieuwe schakelaar halen. stom maarja blij dat hij het weer doet, bedankt voor de hulp Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen