anoniem Geplaatst: 13 februari 2005 Delen Geplaatst: 13 februari 2005 Hi all, Ik wil graag een playstation 2 kopen, maar heb geen zin om dr een tv bij te kopen...kan ik die dan ook op 1 of andere manier op me pc scherm spelen? Greetz en thnx GamerNeo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2005 Met een zogenaamde [url=http://www.psxshop.nl/product_info.php/products_id/629?osCsid=92524047cf9ca31d9bb60f9a6433d853]vga-box[/url] moet dat geen enkel probleem zijn. Degene in het linkje was de eerste die ik tegen kwam, dus ff googlen voor een goedkopere/betere kan geen kwaad. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2005 Hmz ok thnx Is dr geen mogelijkheid om em op me TV kaart aan te sluiten ofzo en dak em dan speel via me tv kaart programma? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2005 Als die kaart een video in heeft kan dat wel. Gewoon real time capturen. Maar dan moet er dus niet een kleine vertraging in zitten. Het geluid doe je dan via de line in van je geluidskaart. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen