anoniem Geplaatst: 12 februari 2005 Delen Geplaatst: 12 februari 2005 ik heb een probleem als ik mijn gamepad logitech wingman action in mijn usb doet dan zegt ie stroompiek op de hubpoort ! Hoe kan ik dit verhelpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 12 februari 2005 Misschien het ding er al in doen voor je de pc aan zet? Verder zorgen dat je de stekker niet aanraakt (het metaal) en zorgen dat de pc geaard is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2005 [quote:2fe3908709]Misschien het ding er al in doen voor je de pc aan zet? Verder zorgen dat je de stekker niet aanraakt (het metaal) en zorgen dat de pc geaard is.[/quote:2fe3908709] Wat bedoel je ermee? niet de stekker aanraken aan het metaal? :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2005 Wat voor andere USB apparaten heb je aangesloten? Gebruik je het via een hub, of rechtstreeks in de aansluiting. En hoeveel aansluitingen heeft de betreffende USB controller? Als je dat niet weet, probeer dan het merk en type van de USB controller ( of van je moederbord, als het een onboard usb aansluiting is) aan ons te geven. Mijn vermoeden is nl. dat er meer apparaten op dezelfde usb-controller zitten, en dat daardoor de stroom te hoog word. Nog even een simpele test: als je meer usb apparatuur hebt ( printer, scanner, webcam etc) koppel die dan eens los, en probeer of je dan nog een melding van de stroompiek krijgt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 februari 2005 [quote:6d9ac9cf82="brandsrus"]Wat bedoel je ermee? niet de stekker aanraken aan het metaal? :-?[/quote:6d9ac9cf82]Ja, dat bedoel ik inderdaad. Dit om statische ontladingen te voorkomen. Verder had ik er helemaal niet aan gedacht dat dat het kon zijn, maar dat idee van harmtido is ook aan te raden om uit te proberen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen