anoniem Geplaatst: 10 februari 2005 Delen Geplaatst: 10 februari 2005 Ik heb even een korte vraag: Ik ben van plan een tweedehands HP laptop van een student te kopen (hij heeft hem met korting gekregen van zijn school). Er zit nog 2.5 jaar garantie op. Maar gaat die garantie automatisch mee bij de verkoop aan mij of is de garantie voor hem alleen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2005 Zolang je de originele factuur hebt, kun je voor garantiegevallen aankloppen bij de desbetreffende leverancier, dunkt mij. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 februari 2005 Ja, dat weet ik wel...maar omdat hij hem via de school met korting heeft gekocht was ik even aan het twijfelen. Wellicht verkoopt de school deze laptop op naam aan studenten. Maar dat is iets wat ik zal moeten navragen voor de zekerheid. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 11 februari 2005 Zolang het fabrieksgarantie betreft is er niets aan de hand en heb je gewoon garantie. Eventuele extra (speciale) garantie/service contracten kan op naam staan en niet vrij overdraagbaar zijn maar dat lijkt me niet van toepassing hier. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen