anoniem Geplaatst: 6 februari 2005 Delen Geplaatst: 6 februari 2005 Hallo Heeft iemand ervaring met de Canon printers Pixma IP 4000 en 5000. Kunnen ze gebruikt worden in een lokaal netwerkje op een paralelle poort van een router US Robotics 8002(geen wirless) 2X Win XP en 1 x 98se computers Wat is de prijs /verbruik inkt vullingen Prijs vervanging koppen van de vullingen Dank bij voorbaat Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2005 Ik kan je alleen wat vertellen over dat netwerk... Dat gaat zeker lukken, ik heb hier zelf ook een Win98 systeem als printer/file-server en een andere printer op een XP machine. Ik kan van elke PC in mijn netwerk (5) printen op elke printer in het netwerk. Win Win98 en XP kun je de printer delen zoals je normaal mappen deelt. Wel een tip: Draai op de XP machine de wizzard "Een thuisnetwerk of klein bedrijfsnetwerk instellen" (te vinden in Mijn Netwerk Locaties) Onthou welke Werkgroep naam u ingevoerd heeft, stop daarna u XP instalatie schijf in de Win98 systemen en kies onder "Andere taken" ook voor dezelfde wizzard. Voer daar weer hetzelfde in als op de XP systemen. Op deze manier worden alle instellingen voor delen van printers en bestanden al goed gezet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2005 @Safihre Bedank voor de info MVG Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen