anoniem Geplaatst: 4 februari 2005 Delen Geplaatst: 4 februari 2005 Heb net een laptop met een S-videoaansluiting aangeschaft. Mijn vraag is, voordat ik een kabel koop om de laptop op de Tv aan te sluiten, wat ik via de laptop op de TV kan zien, bijvoorbeeld: DVD's afgespeeld met of mediaplayer of andere DVD player; Een diashow, gemaakt met diverse slideshowprogrammas DivX videobestanden, direkt naar de TV gestuurd. Is er groot verschil (aan TV kwaliteit) tussen de programmas die ik op de laptop gebruik? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2005 Welke grafische kaart bevat je laptop ??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2005 ATI mobility Radeon 9600 met 64mB eigen VRam geheugen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2005 Met deze kaart zit je goed voor een Kwaliteits S Video uitgang. Goed instellen en kijken maar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2005 Ik neem aan dat instellen per programma gaat en ik niet algemene instellingen in de laptop hoef te doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2005 Je kan bv. je videokaart drivers instellen op kloon, dan zie je op de tv exact het zelfde als op je laptop. Je hoeft dus verder niks in de programma's in te stellen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2005 Die optie heb ik gevonden. We zullen aan de slag zodra we de kabel hebben. Dank voor het meedenken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen