anoniem Geplaatst: 2 februari 2005 Delen Geplaatst: 2 februari 2005 wie kent een programma dat je kunt gebruiken om een analoog opgenomen videofilm goedkoop maar goed over te zetten naar digitaal, om op een dvd te kunnen branden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2005 Kijk eens op www.videohelp.com om een idee te krijgen hoe en wat er mogelijk is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2005 Daar is een aparte groep voor "Videobewerking" heb je meer kans. Dit kan oa door het aanschaffen van een kaart met een Videoingang (bijvoorbeeld een TV kaart) en software, bijvoorbeeld Adobe Premiere Elements. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 februari 2005 :D ok bedankt, jongens , ik ga er eens kijken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2005 ik heb daar onlangs de EZ maker USB 2,0 van Avermedia voor gekocht. ik heb daar goede referenties over gelezen. deze videomaker zet je tussen de videorecorder en je pc, dan na installatie van de software kun je alles overzetten en op dvd branden werk prima te koop bij oa mediamarkt en makro richtprijs € 70 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2005 Zie ook FAQ Videobewerking, staat ook genoeg er over in. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2005 Pinnacle Systems heeft goeie videobewerkings software. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2005 Ik moet zeggen dat ik vrij veel negatieve verhalen, juist over Pinnacle heb gehoord. En dan over instabiliteit, kopen van updates en extra codecs en dat de Pinnacle kaartjes vaak alleen maar werken met Pinnacle software. Ik zelf heb voor videobewerking Adobe Premiere Elements en ben daar erg tevreden over. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen