anoniem Geplaatst: 1 februari 2005 Delen Geplaatst: 1 februari 2005 Heej, ik heb een probleem met een printer server van sweex. Ik heb er al een hp laserjet er op aangesloten en dat werkt prima maar nu wil ik er een office jet 4100 op aansluiten, maar dat werkt niet. Ik kan geen drivers van vinden die werken. Ik ben ook de cd kwijt :S weet iemand waar ik die divers kan vinden. Of heeft iemand ervaring met een sweex lanprintserver... bvd Quirijn Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2005 Hier staat de driver wel tussen: http://list.driverguide.com/list/company456/page40/ [url=http://h20180.www2.hp.com/apps/Lookup?h_lang=en&h_cc=us&cc=us&h_page=hpcom&lang=en&h_client=S-A-R163-1&h_pagetype=s-002&h_query=officejet+4100&submit.x=9&submit.y=7]lange link bij hp zelf[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2005 Het wil niet echt lukken met de drivers.... ik krijg ze niet goed geinstalleerd, waarschijnlijk ligt het aan die printerserver... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2005 Als je nou eerst die printer rechtstreeks op je pc aansluit, dan de drivers installeren, vervolgens de printer op de printserver aansluiten, en de poortinstelling in de driver aanpassen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2005 [quote:b33bc29357="gerben"]Als je nou eerst die printer rechtstreeks op je pc aansluit, dan de drivers installeren, vervolgens de printer op de printserver aansluiten, en de poortinstelling in de driver aanpassen.[/quote:b33bc29357] dat heb ik gedaan, en als ik dat doen gaat de printer uit het lijstje van "Printers" :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2005 En je hebt de printer wel geinstalleerd als netwerkprinter? Lukt het wel als je de printer op een andere pc in het netwerk aansluit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 februari 2005 Het is software die je installeerd en dan hoef je geen printers toe tevoegen, dat doet hij automatisch. En als je dan de instellingen veranderd naar een Netwerk Port of iets anders dan verdwijnt hij uit het lijstje. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen