anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Delen Geplaatst: 27 januari 2005 Op een (oude) pc viel plotseling het beeld weg, het oranje ledje blijft branden voor op de pc. Het volgende heb ik geprobeerd: voeding vervangen, geheugen vervangen, hdd vervangen, videokaart vervangen, echter allemaal zonder dat de storing opgelost werd. Pentium 2 met 192 mb geheugen, windows 98 se. Wie geeft me nog een tip om de storing op te lossen? Of is dit een hopeloze zaak? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2005 henk heb je ook een andere monitor geprobeerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2005 Uiteraard... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2005 Zoals ik eerder zijn kan zijn dat je moederbord kapot is anderen video kaart geprobeerd. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2005 dat oranje ledje zit dat in je pc of in je monitor, niet duidelijk in je topic ik dacht he de monitor defect maar lijkt mer een standbyled staat er niets over in de handleiding wat voor een moederbord is het? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2005 Mobo is een MSI K7T pro2 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2005 maak kast open en start pc op. Op je mobo heb je een led met 4 lampjes. Staan ze allemaal op rood ?? Kijk ook naar de condensatoren. Zie je bobbeltjes, roestvlekken of zo ? Bij deze serie mobo's heb je een grote kans dat je mobo is overleden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2005 Ik zou toch eens gaan kijken om een oud moederbord op de kop te tikken voor neit zoveel. ONDer eigen verandwoordelijk heid. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2005 graag delete Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen