anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Delen Geplaatst: 25 januari 2005 Ik heb onlangs een 2e copmputer gekocht. Kantoormachine PIII1Ghz. Werkt prima omdat ik er geen spelletjes op speel. Ik heb er een 40 GB Maxtor schijf bijgeplaatst. Ik heb in het opstarten steeds de melding dat er fouten op de harde schijf voorkomen. Advies: data saven en vervangen . Ik heb met Maxtor Powermax de schijf getest en volgeschreven met 000. POWERMAX GEEFT GEEN FOUTEN. Geformateerd maar ik blijf de melding houden. Is hier een oplossing voor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 hoe heb je de tweede hdisk aangesloten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 Ik heb de schijf als slave gehangen aan dezelfde flatcable 40 pin 80 wire aan IDE0 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2005 Waar krijg je die fout, in windows of van het bios? Geheugen eens testen met memtest? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2005 Ik krijg de melding in de BIOS. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2005 heb je de flatkabel er op de juiste manier aan zitten blauwe eind op het moederbord en grijze of zwarte aan de hardeschijf Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen