anoniem Geplaatst: 24 januari 2005 Delen Geplaatst: 24 januari 2005 Mijn diascanner krijg ik niet aan de praat. Ik heb indertijd het stuurprogramma gedownload. Alles heeft gewerkt op Windows XP. Ik heb echter via format C:\ alles opnieuw geïnstalleerd. Wanneer ik de driver voor canoscan fs2710 installeer komt er de opmerking dat ik mijn scsi aansluiting moet controleren. Dat heb ik gedaan en constateer geen ongerechtigheid. Het kan wel zijn dat er niet meer het juiste stuurprogramma voor de scsi card is. Maar dat kan ik me niet voorstellen. Alles werkte eerder?! De scsi kaart is volgens opgave van mijn systeem Adaptec AIC-7850 PCI SCSI- controler. Die moet uiteindelijk mijn scanner canoscan fs 2710 aansturen. Misschien is er iemand die mij enige duidelijkheid kan verschaffen over wat ik moet doen. Bij voorbaat dank Wlodek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2005 aspi drivers geladen ? Ik neem effe aan dat deze scsi kaart standaard door winxp wordt ondersteund anders deze ook bij adaptec downen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2005 Inderdaad werd zowel van aspi als van Adaptec gedownload en geïnstalleerd. Via hardwarecontrole geeft de computer zelf aan dat de de scsi goed is. Wlodek Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2005 heb je nog meer aangesloten op je scsikaart, is misschien toegangsnummer anders Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen