anoniem Geplaatst: 19 januari 2005 Delen Geplaatst: 19 januari 2005 ik probeerde 'n audio CD te rippen met EAC praktisch iedere track geeft de File Write Error mijn cd's heb ik op 'n aparte partitie ik weet niet veel van computers maar write is schrijven dus dacht ik, hij kan niet schrijven daar waar ik wil ('n word document opslaan op dezelfde partitie ging evenmin) dus probeerde ik dezelfde CD te rippen naar 'n andere partitie op dezelfde schijf en kijk, daar gaf hij geen error meer vervolgens de geripte cd verplaatst en dat ging dus ook > kan dus wel schrijven daar weet iemand wat hier aan de hand is? met dank :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2005 zou die weigerachtige partitie, waarop je al je cd´s zet, niet gewoon vol kunnen zijn......!? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2005 nou nee, niet echt er is nog 30 GB beschikbaar :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2005 ik zag dit verhaal in de hcc nieuwsbrief; misschien heb je d´r iets aan: De bestandsomvang is niet hetzelfde als de ruimte die een bestand inneemt op uw harde schijf. Dit heeft te maken met de indeling van de harde schijf zelf. Hier kunt u weinig aan doen. Veel schijfruimte gaat dan ook verloren als u veel kleine bestanden gebruikt. De oorzaak kan liggen bij verborgen bestanden die aanwezig zijn op de schijf en/of Systeemherstel. Systeemherstel laat, mits ingeschakeld, herstelbestanden achter op alle harde schijven in uw systeem. Deze bestanden worden tevens verborgen in Windows Verkenner. U kunt dit veranderen. Ga naar Mapopties in Configuratiescherm en klik op het tabblad Weergave. Verwijder nu een vinkje bij Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen en kies Verborgen bestanden en mappen weergeven in de subcategorie Verborgen bestanden en mappen. Vanaf nu ziet u op alle schijven ook verborgen bestanden en mappen van uw besturingssysteem, zoals RECYCLER en System Volume Information. Deze laatste map wordt gebruikt door Systeemherstel van Windows. Wij raden u aan om het programma Schijfopruiming van Windows te gebruiken om uw prullenbak te legen en bestanden van Systeemherstel te verwijderen. U kunt Systeemherstel ook eenvoudig per schijf uitschakelen om te voorkomen dat Windows uw D:-partitie in de toekomst gebruikt voor herstelbestanden. Ga naar Systeem in Configuratiescherm en kies het tabblad Systeemherstel. Deactiveer deze optie nu per schijf of kies Systeemherstel op alle stations uitschakelen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2005 het zijn bij elkaar wel veel bestanden maar er is ook nog best wel ruimte :) en systeemherstel kan ik beter helemaal uitschakelen daar heb ik GoBack voor ten slotte het opnieuw ordenen en opruimen van m'n schijf zal zeker ook wat uitmaken het is misschien wel te vergelijken met de C: schijf die vol loopt langzaam wordt en foutmeldingen gaat geven dan is het ook tijd om alles weer op te frissen met een schone installatie dus dat ga ik dan maar doen met de bewuste schijf dank voor de tips :) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2005 bewuste partitie heb ik gedefragmenteerd (optimized fragmentation met system mechanic) 't heeft echter de schrijffout niet opgelost schrijven doet ie wel goed naar de andere partitie (van dezelfde schijf nb) blijft voor mij 'n raadsel hoe die fout ontstaat hou me aanbevolen voor meer suggesties :) oh ja, systeemherstel was al uitgeschakeld Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen