anoniem Geplaatst: 17 januari 2005 Delen Geplaatst: 17 januari 2005 Beste, Ik had eerst een Draadloze netwerkkaart van ECZ, het model ben ik even kwijt.. ik vond die te slecht werken, wisselde constant van snelheid en zo.. Dus ik kocht een Belkin 54 G Netwerkkaart, ook hiervan ben ik het model even kwijt, ik kan het opzoeken als jullie het nodig hebben.. Ik doe hem in mijn PC, na veel gerommel werkt hij ook eindelijk een beetje, ik probeer verbinding te maken met mijn accespoint, ook van Belkin (54G) alles lijkt te werken.. Ik probeer een site te openen, en tot mijn verbazing gebeurt er niets. Na een beetje zoeken zie ik ook dat er en paar pakketten zijn verzonden, en helemaal niets wordt ontvangen, vanaf de router. Hoe kan dit?? Het signaal is overigens optimaal, constant 54 mb/s. Wie o wie helpt mij uit de put?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2005 Per ongeluk MAC filtering aan staan op je router? Dan moet je een ander MAC adres opgeven. Elke netwerkchip (ter wereld?) heeft een ander MAC adres. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2005 ik denk het neit, want de andere netwerk kaart deed het wel.. Dus waarom zou deze dan geblokt worden, en ten 2e weet ik het ip van mijn accespoint niet.. ik denk niet dat ik dat in de router zou kunnen uitschakelen, en in de accespoint weet ik niet wat ik kan doen.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2005 Met router bedoelde ik het accespoint. En waarom je andere kaart het wel deed? Misschien is het mac adres van die kaart ingesteld en niet die van je nieuwe kaart. Het is btw maar een idee hoor. Voor het zelfde geld staat je draadloze netwerk gewoon helemaal open. (voor de buitenwereld) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2005 jah waarschijnlijk is hij dat wel... nou... als ik hier niet verder kom, bel ik morge de klantenservice daar wel is... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2005 Ik zeg niet dat dat het is. Zelf heb ik nog totaal geen praktijkervaring met draadloze netwerken, dus ik weet lang niet alles. Maar dit kwam gewoon het eerste bij mij op. Meer weet ik zo ook niet. Iig, succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2005 Begin terug van voor af aan. Reset de router volledig. Deinstalleer alle software die betrekking heeft tot de router. Volg de instructies die bij je Belkin router bijgeleverd zijn (nauwgezet). Kan niet fout gaan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen