anoniem Geplaatst: 10 januari 2005 Delen Geplaatst: 10 januari 2005 Hallo, ik heb al een tijdje een canon Powershot A75. hij werkte altijd goed maar nu ineens zie ik in 'deze computer' geen verwisselbare schijf meer :-? Hij maakt wel het geluidje dat ie aangesloten is. In de lijst met apparatuur staat ook geen vraagteken ofzoiets. Drivers opnieuw geinstalleerd, ook zonder resultaat. Ik heb windows XP Pro met SP2 erop geinstalleerd. Kan iemand me helpen met dit probleem?? Alvast bedankt, Sybren Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2005 zit de usb kabel goed in de camera/pc. software van canon geinstalleerd. probeer het op een andere pc . koop een interne/externe card reader . Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2005 Verwijder bij het configuratiescherm alle software die te maken heeft met de camera, bij voorkeur de drivers. Start dan windows ff opnieuw op en installeer de camera zoals aangegeven in de handleiding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2005 :D na een paar keer rebooten en een paar keer de drivers te installeerd te hebben doet ie het ineens weer :-? :D mja hij doet het weer dus, bedankt! Mzzl Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen