anoniem Geplaatst: 7 januari 2005 Delen Geplaatst: 7 januari 2005 Hallo, ik heb het volgende probleem: ik heb op mijn MSI K8T- neo 2 hdd's van 10 gb op mijn promise raid controller aangesloten. alles heel mooi geinstalleerd, disk array gemaakt met een prog dat start voordat win XP start. Ik kan alle hardware zien in apparaatbeheer, en alles werkt correct (*er zijn geen conflicten met deze hardware*) maar ik kan deze schijven niet zien in deze computer. wie helpt? alvast bedankt, Twan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2005 Heb je de drivers voor de controller wel geinstalleerd? Zo ja, ga dan naar conf.scherm > systeembeheer > computerbeheer. Kies hier links in de mapstructuur "schijfbeheer". Hier kan je dan de array partitioneren, formatteren en een stationsletter toewijzen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2005 nu doet ie et wel, heel erg bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2005 Aste, hij was dus nog niet toegewezen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2005 nee, nu wel, alles werkt zoals ik dat graag gewild had Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen