anoniem Geplaatst: 6 januari 2005 Delen Geplaatst: 6 januari 2005 Weet niet of dit hier wel thuishoort, maar doe maar een gok. Weet me geen raad.. Na een poging via systeemherstel (win XP pro) terug te keren naar instellingen van 20 dec. 2004 start mijn pc op met het volgende op het scherm : "windows kon niet goed worden gestart.Onze excuses voor dit ongemak. Mogelijk is een recente wijziging van de hardware of software hier de oorzaak van. " Hierna staan er nog wat mogelijkheden om door te starten (veilige modus e.d.) maar geen enkele mogelijkheid werkt. Na opstarten verschijnt steeds hetzelfde scherm. Ook met F8 tijdens opstarten of kiezen voor de laatst bekende juiste configuratie werkt niet. Ook opstarten met de cd en pogen te repareren lukt niet. Wie kan me helpen ??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2005 Opstarten vanaf CD en repair kiezen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2005 Nee, lukt ook niet. Na opstarten kom ik weer in hetzelfde scherm. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2005 Heb je idd een grote hardware verandering aangebracht? Anders is misschien de enige optie om een nieuwe installatie te doen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2005 Neen, geen hardware-wijzigingen gedaan. Kan ik een nieuwe installatie over de oude heenzetten, zodat alle instellingen bewaard blijven? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2005 Ja dat moet kunnen, let er alleen op dat windows op C: geinstaleerd wordt en niet in C: windows 0001 oid. Want dan heb je 2 maal XP op je c schijf staan en dat wil je niet Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen