anoniem Geplaatst: 5 januari 2005 Delen Geplaatst: 5 januari 2005 ik zat gister achter mijn comp teon ik opeens iets hoorde piepen,, toen nog een en even later piepte ie de hele tijd en zat de comp vast. toen ik hem opnieuw starte vond hij mijn harde schijf niet,, kent iemand toevallig dit probleem en is er iets tegen te doen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2005 hij geeft trouwens hele tijd kleine piepjes,, als een cdrom die leest,, of ie vast zit ofzo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2005 Ik zou allereerst je data maar backuppen, reken maar op een overlijdende schijf.. Verder zou je even kunnen kijken voor een fixtool bij de fabrikant.. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 6 januari 2005 Had hetzelfde probleem ben naar de pc winkel gegaan en ja hoor .....een defecte HD. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2005 fixtool :-? wat moet ik me daar bij voorstellen,, Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen