anoniem Geplaatst: 5 januari 2005 Delen Geplaatst: 5 januari 2005 Ik overweeg een all-in-one van HP PSC 2171(scanner, copier en printer in één) aan te schaffen, omdat mijn scanner stuk is en printer ook niet meer geweldig. Vraag: doet de combinatie van drie in één af aan de kwaliteit van de afzonderlijke delen? En is er iemand die misschien ervaring heeft met dit type? Hgr Jacko Holtland Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2005 ik ben uiterst tevreden over mijn canon all-in-one. scant prima, print prima, kopiëren gaat geweldig, met vergroot- en verkleinmogelijkheden. en dat alles met weinig lawaai en gebonk, zoals bij de hp van vrienden..... en de inktprijzen maken het genoegen compleet. ik zie niet in dat de kwaliteit zou moeten lijden onder het combineren van drie apparaten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2005 Had bij vorige baan een HP 85 all in 1, beviel prima, hadden alleen t probleem om via t netwerk te scannen. Kwaliteit vd afzonderlijke delen was gewoon goed, maardaar staat de proline van HP ook wel bekend om Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2005 Ik heb zelf de HP psc 2410 all in one ben er zeer tevreden over kan er geen minpunten bij vinden alles werkt perfect Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen