Ga naar inhoud

multi-cardreader

Aanbevolen berichten

Bij het aansluiten van een willekeurige USB-multi-cardreader en/of USB-stick krijg ik telkens de melding bij het opstarten van Windows XP dat de hardware niet geïnstalleerd kan worden, terwijl bij ‘deze computer’ de desbetreffende schijven wel te benaderen zijn. Ook als de card-reader /USB-stick eenmaal aangesloten is, krijg ik bij de het opstarten van Windows XP weer dezelfde meldingen: nieuwe hardware gevonden met daarna de melding dat deze hardware niet geïnstalleerd kan worden. En toch kun je ze benaderen en hebben ze een stationsletter gekregen. Hoe kan ik deze meldingen voorkomen ? Als ik trouwens deze card-reader op een andere PC installeer (met Windows 2000) dan krijg ik die meldingen niet. Volgens een vriend heeft dat te maken met het aantal schijven: PC met Windows XP: schijf A, C t/m H, M, Y en Z (laatste 2 zijn DVD resp. DVDRW-stations). PC met Windows 2000: A, C, D, E, I, S en Y.
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Allereerst mijn excuses voor de zeer late reactie. De eerstvolgende vrije stationsletters worden toegekende aan de desbetreffende 'schijven' (SD-reader, CF-reader, ect.) Dus in mijn geval I, J, K en L. Apparaatbeheer geeft bij de schijfstations een (geel) uitroepteken. Nogmaals excuses voor de zeer late reactie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...