anoniem Geplaatst: 3 januari 2005 Delen Geplaatst: 3 januari 2005 Goededag, Ik kan een WD 160 GB S-ATA u150 7200rpm 8mb harde schijf overnemen, maar kan ik die wel in mijn 4 jaar oude computer bouwen. Het moederbord van mijn computer is P6VXA. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet Co Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2005 Door middel van een sata interface kaart moet dit geen probleem zijn. Deze zijn alleen niet echt heel voordeling en wegen waarschijnlijk niet op tegen het prijsverschil tussen de 2de hands s-ata en een eventuele nieuwe ide schijf. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2005 jah door zo'n controller te kopen voor iets van 20 euro zijn die dingen kan je gewoon wel lukken zijkt mij.. wel een PCI slot vrij hebben maar verder geen probleem..... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 3 januari 2005 [quote:632fa89f7f="red_bull"] Door middel van een sata interface kaart moet dit geen probleem zijn. Deze zijn alleen niet echt heel voordeling en wegen waarschijnlijk niet op tegen het prijsverschil tussen de 2de hands s-ata en een eventuele nieuwe ide schijf. [/quote:632fa89f7f] Een nieuwe 160GB IDE-schijf op een oud Socket 370 moederbord zal hoogstwaarschijnlijk niet voor de volledige 160GB herkend worden. Zo'n S-ATA oplossing met PCI-insteekkaart is dan zo gek nog niet. Hij zal wel ietsje meer gaan kosten dan 20 euro: http://www.tweakers.net/pricewatch/77685?Landfilter=Benelux Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2005 Bedankt voor jullie antwoorden :D . Hier kan ik verder mee. Groet Co Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2005 Als je OS volledig ge updated is kun je imho alle 160 GB gebruiken, anders in partities hakken met bv Partition Magic, of als je W2k hebt gewoon met windows Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen