anoniem Geplaatst: 1 januari 2005 Delen Geplaatst: 1 januari 2005 Ik kocht gisteren een nieuwe pc. De draadloze E-technetwerkadapter haalde ik uit de oude pc, draaiend onder Windows. In de nieuwe pc de adapter ingestoken in een vrij slot. XP herkent de kaart niet.......? Wel wordt voortsurend aangegeven dat er aan hardware een netwerkcontroller is gevonden; die moet ik dus niet hebben. De adapter moet worden herkent. Wie kent dit probleem en kan helpen. Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 1 januari 2005 Hij word wel herkent > dat is die nieuwe netwerkcontroller. Hij word niet geinstalleerd waarschijnlijk. Daar heb je ook de drivers voor nodig... :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2005 Precies, mogelijk vind je op de E-tech support site ( http://www.e-tech.nu/ ) zelfs nog een complete installer voor die kaart, anders moet je in apparaatbeheer naar die "netwerkcontroller" gaan en daar kiezen om het stuurprogamma bij te werken. Ook dan heb je natuurlijk de drivers voor XP nodig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2005 Mannen, Bedankt . Hoe simpel kan een oplossing zijn. Ik snapte er dus echt ff niks van........'t zal nog wel de drank zijn van de jaarwisseling. In iederr geval..........de zaak draait..... Nogmaals....toppie en bedankt voor jullie reactie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen