anoniem Geplaatst: 29 december 2004 Delen Geplaatst: 29 december 2004 nog een vraag over raid. ik heb nu een western raptor 74gb en wil er nog 1 kopen om deze twee dan in raid te zetten. vraag1: kan ik hierop parities aanmaken? dus c;d;e;f;. vraag 2: kan ik mijn gegevens dmv image restoren in de nieuwe riad opstelling. (ik heb nog een hd van 80gb liggen waarop ik mijn gegevens op kan slaan dmv een image prog). vr2 is mijn belangrijkste vraag omdat ik mijn gegevens graag wil behouden.(dus kan ik een niet raid image naar een raid omgeving restoren?) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2004 Fring. 1) Ja dat kan, de raid configuratie zit op bios nivo. de raid schijf kan gewoon verdeeld worden over diverse partitities. 2) ja ook hier geld weer 1 bijv drie schijven in raid 5 worden gezien als 1 drive. bijv 2 mirrored schijven worden gezien als 1 drive. Jan Willem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2004 Dit kan idd gewoon. Je 2 schijven zullen bij raid 0 dan gewoon gezien worden als 1 schijf van 148GB in windows en je kan ze dan ook gewoon partitioneren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen