Ga naar inhoud

Laptop wil niet aan


Aanbevolen berichten

Het zit zo: Ik ben een tijd geleden in het bezit gekomen van een Dell Latitude CP van mijn oma :) , wil ik er een ander OS op zetten , kan ik geen values veranderen in de bios omdat er een password op zit.nou heb ik een[url]http://qasimtoep.tripod.com/dell/dell6.html[/url]tutorial gevonden om via een chip in het mobo te verzetten het password weg te halen. Wil ik de laptop aanzetten , had ik eerst dat de LEDjes nog ff brandden , maar daarna gebeurde er niks. Nu willen de LEDjes niet eens meer aan :S hoe zou dit kunnen komen ? Volgens mij heb ik niks gemold.. Groetjes,alex
Link naar reactie
Oeioeioei, ik vind het verbazend knap dat je aan de hand van deze superonduidelijke foto's geprobeerd hebt die chip te resetten, en dat nog wel met de spanning erop! Vermoedelijk heb je iets geraakt wat niet de bedoeling was en daarmee definitief de laptop vermoord... Je kunt eens kijken of iemand die een beetje hobbyistisch is aangelegd er nog iets mee kan (laten repareren zal de moeite niet meer waard zijn) maar het lijkt me een duidelijk uitgemaakte zaak. Helaas heb ik niks anders om je op te vrolijken, maar toch groetjes van Jan Willem en suc6 verder hè!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...