anoniem Geplaatst: 22 december 2004 Delen Geplaatst: 22 december 2004 Ik vraag me steeds af waarom dat koptelefoon gaatje daar in de cdrom drive zit. Zou je daar ook bijvoorbeeld muziek door kunnen luisteren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2004 gewoon proberen zou ik zeggen :wink: voor audio cd's. Is alleen handig als je cdrom speler bijv skip to next buttons heeft Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2004 Als je je cdrom los aansluit op een voeding ( verder geen IDE kabel enzo) dan kun je hem gebruiken als losse cd-speler. De audiouitgang aan de achterkant werkt dan ook nog. Maar nuttig is het verder niet, gezien je alleen het geluid vanaf je cd/dvd kunt horen. Hij komt ook steeds minder voor. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2004 [quote:d59c27e35e="Taniel"]Ik vraag me steeds af waarom dat koptelefoon gaatje daar in de cdrom drive zit. Zou je daar ook bijvoorbeeld muziek door kunnen luisteren?[/quote:d59c27e35e]Wat denk je zelf? Proberen is ook een kunst :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2004 Ja maar hij doet t dus niet, dus ik vroeg me meer af waarom het er in zat. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen