anoniem Geplaatst: 22 december 2004 Delen Geplaatst: 22 december 2004 heej k zit met een probleem ik heb een externe hardesijf gekocht aleen als ik hem inplug dan komt er recht onderin zo nieuwe hardware gevonden enzo alleen ik kan hem nergens terug vinden :oops: duz kan iemand me ff helpen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 december 2004 ook niet in je verkenner -- deze computer -- verwisselbare schijf Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2004 nee hij staat nergens ook nie bij verkenner Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2004 En als je rechtsklikt op Deze computer, Beheren kiest, en in het volgende venster Schijfbeheer (onder het kopje Opslag)? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2004 Je dient de schijf eerst te formatteren en aan partities te creeeren. Vervolgens kan je er dan schijfletters aan toekennen, en zal ie in de verkenner worden weergegeven. Je kunt het Windows-computerbeheerprogramma hiervoor gebruiken, of een schijfbeheerprogramma zoals Norton (voorheen PowerQuest) PartitionMagic. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2004 Hoe groot is die schijf en welk merk. Kijk voor Maxtor even naar mijn bijdrage onder http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=135881 Voor andere merken kun je programma's vergelijkbaar met maxblast op hun websites vinden, bv. lifeguard van WD. Met Partition magic, versie 8, kan het ook, maar bovenstaande methode is gratis. Hopelijk lukt het partitioneren en formatteren op die manier. Als je een kleinere schijf hebt, minder dan 128GB, zou het zonder deze omweg moeten lukken en ligt het probleem ergens anders. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 24 december 2004 thanx allemaal hij doet het nu eindelijk :D heel erg bedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen