anoniem Geplaatst: 19 december 2004 Delen Geplaatst: 19 december 2004 Mijn toetsenbord slaat onder WindowsXP home soms op hol in Word en Dreamweaver. Dan worden leestekens @$<;?/ etc anders weergegeven. ? wordt vervangen door - etc. Na eentijdje is het weer over; soms direct na het opstarten al. Kent iemand dit probleem? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2004 Waarschijnlijk komt dat omdat je per ongeluk de layout heb veranderd. Dit doe je dmv Ctrl + shift. Op die manier kan je het ook weer terug zetten. Wil je hier van af zijn dan moet je bij landinstellingen alle layouts weg halen behalve de standaard layout. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2004 naast het trybar kun je het taal van je toetsen bord instellen die moet op EN verenigde staten staan. Soms spring die bij mij automatisch op NL dan heb ik het zelfde probleem als jouw. dus gewoon trug op EN zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2004 ...Of je hebt een NEC toetsenbord en geen windows SP1 geinstalleerd, want in windows xp standaard hebben de nec toetsenborden moeite en in SP1 is er een fix meegedaan. Maar dat zal wel niet... Ga anders gewoon nar configscherm->taalinstellingen...... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2004 Bij mij helpt vaak de kruimels shag er uit schudden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2004 [quote:bf2c48521f="reest"]Bij mij helpt vaak de kruimels shag er uit schudden[/quote:bf2c48521f] :roll: Zal vast het probleem van de TS zijn, joh... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2004 [quote:eaa561e989="zomby woof!"]Mijn toetsenbord slaat onder WindowsXP home soms op hol in Word en Dreamweaver. Dan worden leestekens @$<;?/ etc anders weergegeven. ? wordt vervangen door - etc. Na eentijdje is het weer over; soms direct na het opstarten al. Kent iemand dit probleem?[/quote:eaa561e989] even switchen tussen NL en Engels in de werkbalk: taalbalk in je taakbalk :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen