anoniem Geplaatst: 15 december 2004 Delen Geplaatst: 15 december 2004 Hallo Wijsheden :wink: , mijn USB aansluiting heeft last van kuren :cry: Als ik mijn mp3 speler er in hang, dan ziet mijn pc hem niet. Wat kan ik hieraan doen? Pas geleden deed hij het wel. Ik heb windows XP SP2. groet! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2004 Wat zegt apparaatbeheer? Geen vraagtekens/uitroeptekens? Heb je iets anders om te testen of USB werkt, toetsenbord/muis o.i.d.? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2004 Apparaatbeheer heeft geen vraagtekens/uitroeptekens. Verder geeft de Webcam (usb) wel de piepjes, maar wordt niet gezien in deze computer. Verder geen usb dingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2004 Lijkt er op dat de USB poort overleden is.. Heb je het al op 'n andere poort geprobeerd of heb je er maar 1? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2004 Je kunt ook eens proberen de USB poorten te verwijderen via apparaatbeheer en ze daarna opnieuw te laten detecteren en installeren. Ik heb ook ooit eens het probleem gehad dat ze niet helemaal lekker werkten, na ze opnieuw geinstalleerd te hebben functioneerden ze weer goed. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2004 ik heb er 2 op mobo... Die zijn al dood :cry: en daarnaast heb ik een usb kaartje erin geprikt, daar zitten er 2 op, maar die doen dus ook niet veel. Zou die niet los kunnen zitten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2004 [quote:57091396fe]Je kunt ook eens proberen de USB poorten te verwijderen via apparaatbeheer en ze daarna opnieuw te laten detecteren en installeren. Ik heb ook ooit eens het probleem gehad dat ze niet helemaal lekker werkten, na ze opnieuw geinstalleerd te hebben functioneerden ze weer goed.[/quote:57091396fe] En waar kan ik ze precies vinden?!? Ik zag ze zo snel niet staan :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2004 [quote:650167908e="Sootyhippo"][quote:650167908e]Je kunt ook eens proberen de USB poorten te verwijderen via apparaatbeheer en ze daarna opnieuw te laten detecteren en installeren. Ik heb ook ooit eens het probleem gehad dat ze niet helemaal lekker werkten, na ze opnieuw geinstalleerd te hebben functioneerden ze weer goed.[/quote:650167908e] En waar kan ik ze precies vinden?!? Ik zag ze zo snel niet staan :-?[/quote:650167908e] Universal Serial Bus Controllers Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2004 :o mmmmm dit is niet handig.... die staan er niet bij Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2004 ik moet nu ff weg, straks haal ik de pc ff open, prik het kaartje er op nieuw in, en kijk meteen of ik drivers kan vinden voor dit ding. Hopelijk werkt 'ie dan. ik hou jullie op de hoogte! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2004 [quote:6ac059686a="Sootyhippo"]:o mmmmm dit is niet handig....die staan er niet bij[/quote:6ac059686a] Ook niet iets wat er op lijkt? Staat er misschien een niet geinstalleerd apparaat in de lijst? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 15 december 2004 [quote:d336c44f55="Sootyhippo"]ik moet nu ff weg, straks haal ik de pc ff open, prik het kaartje er op nieuw in, en kijk meteen of ik drivers kan vinden voor dit ding. Hopelijk werkt 'ie dan. ik hou jullie op de hoogte![/quote:d336c44f55] Ok, we horen 't wel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 december 2004 JBS, de oplossing is gevonden. Hij is er tijdens de verhuizing een paar weken geleden stukje uitgegaan, en daardoor deed mijn kaartje het niet meer. Hij is er opnieuw ingeprikt, en deed het meteen weer. In ieder geval toch bedankt voor je hulp. Groeten! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen