anoniem Geplaatst: 14 december 2004 Delen Geplaatst: 14 december 2004 Ik heb al jarenlang een heel goed, heel duur (f500) Cherry-keyboard dat altijd perfect gewerkt heeft. Laatst deed ik een virusscan en daarna werd eerst de trackball niet herkend en toen die na een herstart weer gevonden was, begonnen de hoofdletters raar te doen. Elke keer dat ik op de shift-toets drukte, verschenen er wel een hoofdletter, maar nadat ik de shift-toets loslaat, blijven er als ik tiep hoofdletters verschijnen. Soms een paar keer, soms een hele regel lang, voordat er weer gewone letters in beeld verschijnen. Het lijkt me in de eerste plaats een softwarematig probleem, maar dan wel een met heel sterke hardware-aspecten. Het lijkt wel of er een shift-lock-toets (als zoiets bestaat) vast blijft zitten, maar mijn toetsenbord heeft zo'n toets helemaal niet. Heeft iemand een suggestie? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2004 Welkom :wink: Kijk eens in t configuratiescherm of je toetsenbord indeling nog wel de goed is. je kunt ook eens de oude driver verwijderen en een nieuwe instal draaien van je bigeleverde CD of nieuwe drivers downloaden van de site vd fabrikant Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2004 Als je de Shift-toets weer loslaat, komt ie dan wel weer 100% omhoog - of blijft ie een beetje 'plakken' (komt langzaam omhoog)? Heb ook een keer zoiets gehad en is idd zeer lastig omdat de toets dan langer dan nodig (half) ingedrukt blijft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2004 Bedankjt voor de reacties. Ik ga nu eerst de drivers eens opnieuw installeren. De shift-toets klemt niet. (daarom is het zo'n goed toetsenbord. Alle aanslagen zijn heel gelijkmatig.) :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen