anoniem Geplaatst: 13 december 2004 Delen Geplaatst: 13 december 2004 Ik heb met PQdriveImage een image van mijn c:\ gemaakt. In deze image zitten de Sata-drivers van mijn Maxtor diamond9 Sata ingebed. Wat me opviel bij het restoren van de image was dat de dataoverdracht +/-1200Mb/min. was.. Vanavond wou ik de image weer terug zetten en zag dat de overdrachtssnelheid 245Mb./min. was. Ik wil eens weten wie dit probleem kent. Peiky Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2004 Ik begrijp het goed dat restore (terugplaatsen) de eerste keer met 1200 MB/minuut en een volgende (tweede) keer met 245 MB/minuut ging? Als dit beide keren van de zelfde schijf/partitie naar de zelfde schijf/partitie via dezelfde weg ging is dit zeker opmerkelijk. Niets veranderd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 14 december 2004 Ja erg typerend,de ene keer met 1200Mb/min. en de andere keer 245Mb/min. In het BIOS heb ik niets veranderd.... Peiky Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen