anoniem Geplaatst: 12 december 2004 Delen Geplaatst: 12 december 2004 Ik heb sins kort een dvd brander de plextor 712a maar als ik nu een cd ga brande dan krijg ik buffer underun. Ik had daar voorheen met de oude brander nooit problemen mee ,dit was een cd brander 8x 4 x32 van plextor. Mijn dvd speler is een pioneer dvd 106 Max leessnelheid 15X De brander is dus plextoe 712a Lezen Max 40x , scrijven max 48x Beide app zitten op ide 2 de plextor als Master,en de dvd speler als slave. Hoe kan ik op een goede manier deze buffer underun verhelpen? Van de plextor is dma ingesch. en van de dvd speler uitgeschakeld,hoe kan ik deze dma wijzigen? Is misscchien de dvd speler te langzaam? Groetjes,Henri Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2004 Veel snellere dvd spelers zijn er niet dacht ik. Zit op je brander niet zoiets als seamlesslink of burnproof o.i.d.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2004 ja bescherming tegen burnproof. Bescerming tegen buffer underrun zit er ook op Burnproof Overburn ondersteund Dit is wat er op zit. gGroetjes ,Henri Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2004 Als je die aanzet, zou je geen bufferunderrun meer moeten krijgen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 12 december 2004 [quote:a0bb318906="Orcer"]Als je die aanzet, zou je geen bufferunderrun meer moeten krijgen[/quote:a0bb318906] eens, echter als de hd en de cpu te traag is en je brand op 48x of 52x en je hebt veel kleine files dan krijg je alsnog bufferunderrun. Dus als de topic starter wat meer specs geeft kunnen we het beter traceren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2004 ik ga het eens uit proberen bedankt voor de tips jongens. Groetjes,Henri Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen