anoniem Geplaatst: 8 december 2004 Delen Geplaatst: 8 december 2004 Mijn moeder heeft laatst in mediamarkt een USB sticky van 256 MB gekocht, op haar windows XP loopt het goed maar in windows 98 vraagt hij meteen om drivers en dergelijke. Maar het probleem is nu dat er geen drivers bij zaten... Als ik nu op de windows 98 pc windows XP opzet, zal het dan wel gaan ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2004 [quote:a2ee1df661="bradley"]...maar in windows 98 vraagt hij meteen om drivers en dergelijke. Maar het probleem is nu dat er geen drivers bij zaten... [/quote:a2ee1df661]Dat lijkt me stug. Zat er geen CD bij? Heb je trouwens al op de website van de fabrikant gekeken voor een driver? Je kunt ook proberen of een driver van een andere fabrikant het wil doen; die kun je letterlijk overal downloaden. WinXP zal het probleem vast oplossen, maar dat is een beetje een drastische oplossing. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2004 De meeste USB stickies zijn Plug-And-Play op Windows XP (zonder driver). Er zullen misschien wel uitzonderingen zijn, maar ik ben ze (nog) niet tegengekomen. Mijn eigen sticky heeft tot nu toe nog op elke XP machine gewerkt, zonder een driver te hoeven installeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 december 2004 Inderdaad voor XP heb je geen drivers nodig, die herkent een USB Stick. Windows 2000 herkent een USB stick ook. Maar alles eerder heeft drivers nodig. Ik heb een CD met Windows 98 drivers erbij gekregen. Kijk eens op de website zoals Kap Kansloos zei. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen