anoniem Geplaatst: 13 januari 2005 Delen Geplaatst: 13 januari 2005 Ik wil een temp sensor bij mijn cpu plakken. Ik heb een AMD 64 en bij de heatspreader zit een klien kiertje kan ik hier de temp sensor induwen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2005 Kiertje? tussen de headspreader en die koeler? Dan moet je hem eens vlot opnieuw gaan plaatsen. Of tussen de processor en de spreader? Ik zou wel oppassen. Zelf heb ik em tussen 2 vinnen van de koeler zitten, maar dat gaat bij een Zalman CNPS7000 ook erg makkelijk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2005 Plaats nooit een sensor tussen de koeler en de cpu! dit staat als het goed is in de handleiding van waarschijnlijk je fancontroller o.i.d. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 14 januari 2005 Nee niet op mijn heatspreader maar er onder. :wink: er zit een klien kiertje bij mijn cpu ik weet niet of ik hier iets tussen kan duwen zonder iets te sloopen. Ik heb zelf ook een zalman CNPS7000 maar is de temp dan wel goed of wijkt dat iets af? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2005 Tussen de heatspreader stoppen lijkt me geen goed id. Als je hem tussen de vinnen van de zalman doet moet je rekening houden met een een verschil tussen de 10 en 15 graden. Maar dat kan je zelf vergelijken met de temp uit de bios. Beter kan je het gewoon niet krijgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 januari 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2005 Ik wil juist een temp sensor omdat mijn mobo een temp aangeeft van 12˚C. Dat is met een AMD 3500+ op 2.67Ghz. Ik reken gewoon 15˚C erbij. Ik neem aan dat dit ook bij mijn videokaart zo is met een Zalman koeler. I n ieder geval bedankt voor de tip met de zalman. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen