anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Delen Geplaatst: 5 december 2004 Hallo, Binnen nu en twee maanden wil ik een Canon Powershot A85 aanschaffen. In deze camera gaan CF kaartjes. Ik ga er 512 mb bijkopen of misschien 1.0 GB. Aangezien er nogal wat prijsverschil is tussen de merken, bijvoorbeeld een Kingston 1 gieg kost bij alternate 65 euro en een 1 gieg sandisk kost 79 euro, wat is wijs? Moet ik gewoon de goedkoopste nemen, of is er nog verschil in kwaliteit (compact flash type I NIET-ultra CF)? Bij voorbaat dank Grt, Lennard Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 Kan alleen maar oordelen over sandisk. Ik verkoop die dingen al jaren in een winkel waar ik werk en moet zeggen dat de kwaliteit perfect is. In 5 jaar ofzo heb ik 2 klachten gehad van een defecte kaart en deze wordt dan ook nog eens gewoon omgeruild.. Wat wil je nog meer ? :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 Het wordt Sandisk! Ik waardeer het altijd als een fabrikant goede service biedt!! Bedankt! Grt, Lennard Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 merk maakt niet zoveel uit. Laat je door de prijs leiden. In mijn kenissenkring hebben we allemaal Canon (van A70-Ixus tm A80) en merk maakt niet uit. Ikzelf heb Dane Elec en Kingston. Een zwager heeft zelfs een keer een Koyabashi gekocht en die doet het nog steeds Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 mycom.nl Apacer Compact Flash 128 MB 1 MB/s 4 MB/s € 18,00 22461 Apacer Compact Flash 256 MB 1 MB/s 4 MB/s € 25,00 36708 Apacer Compact Flash 512 MB 1 MB/s 4 MB/s € 45,00 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 Merk maakt vermoedelijk weinig uit. TOch opletten. Ik heb 3 kaartjes, 1 Sandisk en 2 Dane Elec voor mijn Canon G3. De eerste Dane Elec heb ij gelijk met mij fototoestel gekocht. Dat werkte prima. De tweede die ik 1 jaar later heb gekocht gaf problemen en heb ik terug gebracht. Ongeveer 1 maand later heb ik bij dezelfde winkel alsnog een probleemloos werkend kaartje kunnen bemachtigen van hetzelfde merk. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 Bedankt voor de tips. Ik kijk nog even de kat uit de boom, maar misschien wordt het toch Apacer. En anders Sandisk. In ieder geval heb ik een nieuwe vraag. Ik kan nergens vinden of deze camera Fat 32 ondersteunt. Ik denk der namelijk over een flash te doen zodat ik ook ibm microdrives erin kan stoppen, maar aangezien die er tot 4 gieg zijn, overschrijdt je de FAT grens.... Grt, Lennard Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 december 2004 [quote:2ba9327eed="SAPPhIRE"]Bedankt voor de tips. Ik kijk nog even de kat uit de boom, maar misschien wordt het toch Apacer. En anders Sandisk. In ieder geval heb ik een nieuwe vraag. Ik kan nergens vinden of deze camera Fat 32 ondersteunt. Ik denk der namelijk over een flash te doen zodat ik ook ibm microdrives erin kan stoppen, maar aangezien die er tot 4 gieg zijn, overschrijdt je de FAT grens.... Grt, Lennard[/quote:2ba9327eed] hij ondersteundt wel FAt 32 . http://www.digitcam.hu/kozepso/canon/a85.htm . je moet wel een beetje over de grens kunnen praten en lezen :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2004 Je hebt ook nog verschillende snelheden (schrijf en lees) voor die kaartjes. Ik zou een kaartje nemen met een hoge snelheid. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen