anoniem Geplaatst: 3 december 2004 Delen Geplaatst: 3 december 2004 Hoi Ik ben sinds kort in het bezit van een externe vaste schijf aangesloten op een USB 2 poort. Ik werk met Windows XP. Hoe kan ik op deze schijf partities maken (ik deed dat altijd met fdisk) maar dat kan hier mee niet. Misschien een domme vraag maar ik stel hem toch maar. Groeten hadebe :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2004 [quote:cdd224e1eb="hadebe"]Ik ben sinds kort in het bezit van een externe vaste schijf aangesloten op een USB 2 poort. Ik werk met Windows XP. Hoe kan ik op deze schijf partities maken [/quote:cdd224e1eb] Met Windows XP Schijfbeheer. Zie [url=http://groups.google.com/groups?q=xp+schijfbeheer+usb&hl=nl&lr=&selm=mn.d47c7d49986be781.11079%40removeskynet.be&rnum=2]deze discussie.[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2004 Apparaat opstarten MET ingeplugde externe schijf. Start --> Configuratiescherm --> Systeembeheer --> Computerbeheer --> Schijfbeheer. De externe schijf moet nu zichtbaar zijn. Met de muis rechtsklikken op de schijf en dan partities maken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen