anoniem Geplaatst: 3 december 2004 Delen Geplaatst: 3 december 2004 sinds gisteren doet mijn toetsenbord het plotseling niet, het ligt niet aan het toetsenbord omda ik er 3 verschillende toetsenborden waarvan ik zeker weet dat ze het doen op geprobeert en ze doen het allemaal niet. wat kan ik doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2004 Dan MOET het wel aan het moederbord liggen. Ik zou voor een paar euro zo'n ding kopen die ps/2 naar USB omzet. Probleem opgelost. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2004 Net wat evisu zegt: als 't niet het keyboard zelf betreft, is het niet denkbeeldig dat [u:9036a4bb39]b.v.[/u:9036a4bb39] de gesoldeerde aansluiting van de PS2 connector op het mobo niet meer correct is. In dat geval is een USB>PS2 oplossing verreweg het goedkoopste! Groet, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2004 het kan niet aan het moederbord liggen want toen ik mijn pc in MS-DOS opstart doet mijn toetsenbord het wel! hoe kan dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 4 december 2004 [quote:6943e8f8db="jan_heijnis"]sinds gisteren doet mijn toetsenbord het plotseling niet, het ligt niet aan het toetsenbord omda ik er 3 verschillende toetsenborden waarvan ik zeker weet dat ze het doen op geprobeert en ze doen het allemaal niet. (..) het kan niet aan het moederbord liggen want toen ik mijn pc in MS-DOS opstart doet mijn toetsenbord het wel! [/quote:6943e8f8db] In welk besturingssysteem stel je dit probleem vast? En bedoel je dat geen enkele toets meer werkt? Dus werken ook NumLock en de toetsen combinatie [Ctrl] [Alt] [Del] niet meer? Dan is wellicht je besturingssysteem vast gelopen. Had je overigens je pc eerst uitgezet (stekker uit het stopcontact) alvorens je een ander toetsenbord aansloot? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen