anoniem Geplaatst: 1 december 2004 Delen Geplaatst: 1 december 2004 Hallo daar, Ik heb een vraagje... Ik heb een PlayStation 2. Deze heb ik al geruime tijd.. 2000? Dus het is nog een ouder model. Heeft iemand enig idee wat voor soort gekopieerde dvd's er op afgedraaid kunnen worden? (Denk hierbij aan dvd + R en dvd - R) Ik heb een film gekocht en er staat geen ondertiteling op. Het is namelijk een engelstalige film. Hoe kan ik alsnog de ondertiteling erop krijgen, zodat ik m kan her branden met nederlandse ondertiteling Help me, please! Greetz, Tha Ron-aldo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2004 vraag 1, -R vermoed ik, of +R met als bitsetting dvd-rom (meest compatible) vraag 2, warez talk, verwijderen aub. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2004 [quote:67cb9fe0cb="hjs"]vraag 1, -R vermoed ik, of +R met als bitsetting dvd-rom (meest compatible) vraag 2, warez talk, verwijderen aub.[/quote:67cb9fe0cb] Hoezo moet vraag 2 weg? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2004 Nee, dit topic moet dicht bedoelt ie, warez e.d. zijn hier niet gewenst.. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2004 Op mijn ps2 die ook al een jaar of 3 oud is werken +R films prima. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2004 Ik heb net mijn eerste dvd film gebrand en op mijn PS2 geprobeerd. Het was een +R. Hij draait hem wel, maar hij heeft geen kleuren. Hoe kan dit dan? Ondersteund hij m dan niet of wat? Kan het ook zijn dat de film zelf NTSC is? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen