anoniem Geplaatst: 1 december 2004 Delen Geplaatst: 1 december 2004 Hi, mijn Dell Latitude c600 pentiumIII kleptop met 4GB harddisk is aan een nieuwe harde schijf toe wegens te vol (opruimen is niet meer relevant). Kan ik ieder generiek model laptop harddisk inbouwen? Ik heb een hitachi 2,5" 40GB laptop harde schijf gezien, die mij wel aanstaat. Greetz, dJezzer 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2004 Volgens mij wel; zolang het maar een 'standaard' IDE drive met 'miniconnector' is. Kans bestaat natuurlijk wel dat je BIOS problemen krijgt boven de magische 8 of 32GB grens. Maar daar is meestal wel softwarematig een mouw aan te passen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2004 ok, tks. Dan gaan we het proberen. En een bios-update zal ook wel niet zo een probleem zijn :D Greetz, dJezzer 8) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2004 Hij is binnen (die harde schijf), hij past als ik het verloopstukje overzet en er zijn geen problemen met de BIOS. En, ook al hoort deze opmerking op een ander forum, Fedora Core 3 draait er prima op. Greetz, dJezzer 8) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen