Ga naar inhoud

Printer gezocht


Aanbevolen berichten

Mijn opa is op zoek naar een printer die het volgende moet kunnen: - normaal A4 printen - geheugenkaartlezer aan boord - USB - LCD display Ik had zelf de HP Photosmart 145 gezien maar ik zie nergens dat deze normale tekstdocumenten op A4 kan afdrukken... Lijkt me toch van wel? Weet iemand anders mss wat alternatieven anders. Hij heeft nu een Canon BJC-4300 Ik heb niet zo veel verstand van de printermarkt maar het budget mag niet hoger zijn dan 200 euro
Link naar reactie
[quote:041bc0290a="DaMasterPNut"]Mijn opa is op zoek naar een printer die het volgende moet kunnen: - normaal A4 printen - geheugenkaartlezer aan boord - USB - LCD display Ik had zelf de HP Photosmart 145 gezien maar ik zie nergens dat deze normale tekstdocumenten op A4 kan afdrukken... Lijkt me toch van wel? Weet iemand anders mss wat alternatieven anders. Hij heeft nu een Canon BJC-4300 Ik heb niet zo veel verstand van de printermarkt maar het budget mag niet hoger zijn dan 200 euro[/quote:041bc0290a] je opa is een modern baasje. kijk eens naar een canon printer :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...