anoniem Geplaatst: 28 november 2004 Delen Geplaatst: 28 november 2004 Mensen, ik zit met het probleem dat zodra ik een audio cd afspeel in mijn dvdspeler op de pc ik het volgende bericht krijg: "Er bevindt zich een onjuist volumen in het station. Plaats volume AUDIO in station E:" Er zit echter een normale audio cd in waar niets mee aan de hand is. Wie o wie kan mij helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2004 oja, ik draai windows xp proffesional Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2004 Is het een erg nieuwe cd? Bij de meeste nieuwe cd-releases kan je de cd namelijk niet meer in een pc afspelen, dit ivm het tegen gaan van kopiëren. Dus een backup maken kan helaas ook niet meer... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 29 november 2004 Het is een oude muziekcd...van heel vroeger :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2004 heeft echt niemand een idee? Ik word er helemaal gek van hier:S Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2004 Probeer eens de cd op een andere manier te verwijderen. Dus ipv op het "open"knopje van de cdromspeler te drukken in de verkenner met de rechtermuisknop op de cdspeler te klikken, en dan te kiezen voor "uitwerpen" Je hebt kans dat het dan wel goedgaat als je een nieuwe cd plaatst. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2004 heel even dacht ik dat het hielp, maar niets is minder waar :cry: het berichtje is terug grrr Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2004 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2004 pc uit zetten . trek eens de flatbadkabel van die drive er eens uit ook de stroomkabel. start de pc op je heb nu geen drive. zet de pc uit zet de kabels er weer op start weer op windows vindt nieuwe hardware . probeer het dan nog eens. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen