anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Delen Geplaatst: 22 november 2004 hoi, tijd geleden deze (brek) kast gekocht (weer gecasemod,geen brek meer :) ) om een mobo in te doen (duh) probleempje is:ik heb geen latje die ik over de achterkant heen kan schuiven (waar USB/Ps2 zit enz enz) zijn die wellicht ergens te koop ofzo ? greetz alex Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Rip, t mag voor jou klare taal zijn, maar ik snap er geen JOTA van ( OK ik ben OUD ) post eens een picje dan weet ik of ik een zinnig antwoord kan geven :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Zo'n plaatje wat je daar aan de achterkant van de kast doe zit normaal gesproken bij je moederbord. Of had je die al verbruikt ofzo? (isse allemaal een btje onduidelijk ;)) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Eh ik had mijn mobo gekregen van een kennis uit Italie (ja die heb ik ;) ) zat alleen handleiding bij verder.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Volgens mij bedoel je de standaard afdekstrips die op de plaats van de PCI sloten komen... mijn god heb je die niet ergens liggen of heeft geen van je kennissen zo' n ding?? Kijk anders eens bij de lokale PCboer, ik kan me niet voorstellen dat hij er meer dan 50 eurocent voor vraagt suc6 ermee Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 DIE heb ik in overvloed,ik bedoel gewoon, (zoals op [img:99fcf4e29c]http://www.newt.com/wohler/forsale/computer/pc-back-big.jpg[/img:99fcf4e29c] dit plaatje te zien is ,links van die ventilator boven de insteekkaarten.met die paarse en gele poorten,ook die pc heeft een afdeklatje,ik niet, ik heb er nu een soort gat in zitten.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 Gewoon een I/O shield dus 8) Ik heb er nog 1 liggen, standaard van mn chieftec kast. Ik weet alleen niet of die op jou mobo past. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 @ CFIX kun je die dingen los krijgen??? kan me niet voorstellen wat je daarmee moet/kunt doen...je moet toch TB, muis en monitor aansluiten?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 [quote:1fc7d74300="Anjo"]@ CFIX kun je die dingen los krijgen??? kan me niet voorstellen wat je daarmee moet/kunt doen...je moet toch TB, muis en monitor aansluiten??[/quote:1fc7d74300]Tis Comp-Freak :P :wink: Achter in je kast zit een gat. Dit gat vul je op met zo'n shield dat mooi bij de aansluitingen van het mobo past. Niet elk mobo heeft namelijk de zelfde aansluitingen, denk aan 1 of 2 keer lan, wel of geen sound enz. Op de foto is het dat schildje dat iets glimt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2004 :oops: :oops: :oops: :oops: OK weer wat geleerd,d8 dat die dingen standaard waren Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen