anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Delen Geplaatst: 17 november 2004 Hallo Allemaal, Omdat ik een test pc ga aanschaffen en geen zin heb in de extra kosten en ruimteverbruik van beeldscherm toetsenbord en muis werd ik gewezen op een KVM switch, heeft iemand hier ervaring mee? Welk merk is goed, werkt het goed, kan ik tweede pc gewoon benaderen via netwerk? Moos Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 ga eerst zoeken of er niet iemand anders de zelfde vraag heeft als het goed is staat er niet ver onder jou topic ook een vraag over een kvm Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 Ik had gezocht op de site met "KVM switch" en ben dus de "KVM-switch" niet tegen gekomen vandaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 de topic staat nu hellemaal boven. (bijmij dan) en probeer kvm hoe korten het woord hoe meer kans Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2004 Nu weer eronder :wink: Gewoon ff een [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=133378]LINK[/url] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen